.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سهم ما را از هديه رييس جمهوري مشخص كنيد

برخي از خبرنگاران استان گلستان از پرداخت نشدن هديه رياست جمهوري به آنها اظهار گلايه كرده و خواستار توجه بيشتر مسوولان به خبرنگاران استان‌ها و شهرستانها در اين زمينه شدند.

آنها با اشاره به آغاز پرداخت هديه رياست جمهوري به خبرنگاران شاغل در تهران و بعضي از استانها عنوان كردند كه با توجه به اعلام وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و همچنين معاونت مطبوعاتي آن وزارتخانه در خصوص پرداخت اين هديه به همه خبرنگاران، تاكنون اقدامي در اين زمينه در استان گلستان صورت نگرفته است.

پيش از اين وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت و گو با ايرنا اعلام كرده بود" تاكنون حدود ? ????خبرنگار هديه سه ميليون ريالي رييس جمهور را دريافت كرده‌اند".

اين درحالي است كه دراستان گلستان نه تنها اين هديه به كسي‌تعلق نگرفته، بلكه اين مساله هنوز در هاله‌اي از ابهام قرار دارد.

خبرنگار يكي از هفته‌نامه‌هاي محلي استان گلستان در اين زمينه گفت: دادن هديه‌اي از طرف رييس جمهور به خبرنگاران يك نقطه اميد بود تا اين قشر نيز احساس كنند كه به حرفه آنها نيز توجه شده است.

"صديقه جاذبي" افزود: متاسفانه با تمام اميدي كه به دريافت اين هديه در خبرنگاران استان ايجاد شده، هنوز يك نفر از خبرنگاران استان موفق به دريافت اين هديه نشده است.

به گفته وي، بايد عدالت در اين زمينه رعايت شود و خبرنگاران شهرستاني كه با كمترين امكانات و سختي كار، مشغول امر خطير اطلاع رساني هستند در اولويت قرار گيرند.

وي خواستار پيگيري جدي مسوولان اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در اين خصوص شد.

يكي از خبرنگاران روزنامه‌هاي سراسري در استان نيز با اشاره به لزوم پرداخت اين هديه به همه خبرنگاران گفت: حدود هشت سال است كه در حرفه خبرنگاري مشغول به كار هستم و انتظار من اين است كه اين مساله شامل حال ما نيز شود. (irna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.433 seconds.